torsdag 28. juli 2011

Peders gardiner



Her er Peder sine gardiner, synes de ble kjempesøte med ponpons på. Selve linstoffet er det samme som gardiene i stua, de er Stoff og Stil sin kraftig offwhite lin. Båndene og ponponsene er fra panduro. Sydde båndene i ett av de samme stoffene som de har i vimpelrekken sin.







Og jammen fikk jeg med sjefen sjøl med på bildet også :-D Han sitter på Besse sin hjemmelagde krakk og føler seg kar. Besse lager nemlig krakk til alle barnebarna i 1 års gave. Ved siden av han står gaven fra mormor. Hun har sydd sengesett, strikket bamse og bamseklær og fåttbesse til å lage sengen!!! Ufattelig søt, tror nesten jeg ble like glad som Peder ;-) Utrolig koselig gave!!!! Har jeg blitt gammel nå tro, synes nemlig hjemmelagde gaver er HELT supert!!! Knis... Gode, snille og flinke besteforeldre altså!!! Peder knuseklemmer bamse hver gang han går forbi.






Glemte å vise hvordan den lystette blendingsgardinen henger lenger inn i vinduskarmen og skjules av liften min. På denne måten slipper jeg å rulle opp gardinen og knyte nye sløyfer hver dag. De bare henger sånn hele tiden :-D Kjekt!!






Ingen kommentarer:

Populære innlegg