lørdag 29. oktober 2011

Sy på bestilling?! JA, gjerne!!

Det er veldig artig for meg at det stadig kommer henvendelser om jeg syr på bestilling - bedre kompliment får jeg ikke ;-) Og ja, jeg har veldig lyst til å kunne sy på bestilling, både gardiner, puter med navn og trekk til kjøkkenmaskinen. Så neste innlegg skal jeg lage en oversikt over hva jeg kan tenke meg å produsere for salg :-) Kjempegøy!!! Men det har vært flest spørsmål om trekket til kjøkkenmaskinen, så her kommer et innlegg hvor dere kan se nærmere hvordan mitt trekk ser ut, også er det bare å bestille :-D

 Jeg tenker at dere selv kan velge;
  • Stoff. Hvit lin, linfarget lin eller rosa lin.
  • Trykk eller ikke. På hvit og rosa lin kan trykket være enten svart eller koksgrå. På linfarget lin som mitt er tekstilmalingen hvit. Det kan også være pent med hvit tekst på rosa lin.
  • Tekst. Du kan selv velge hva tekst det skal være.
  • Bånd. Heklebåndene til å knyte sammen foran kan enten være hvite, rosa eller beige.
Jeg tenker at et slikt trekk som mitt med trykk på siden vil koste 250 kroner. Fin venninnegave til jul?!? Ingen problem å vaske trekket, bare vreng tekstiltrykket inn, og stryk på vrangen.

Skriv i kommentarfeltet under dersom dere vil kjøpe eller send meg en mail til linnesen79@yahoo.no og husk også å skrive hvilken side av trekket den trykte teksten skal stå avhengig av hvem side som er synlig. Dersom det er andre ønsker om hvordan trekket skal se ut er det bare å spørre :-D

Ha en fin kveld!!

Klem klem Linnesen

3 kommentarer:

Hjem Kära Hjem sa...

Hei!! For et flott trekk du ordnet, å så artig at du får så masse gode tilbakemeldinger på det du syr. Nydelige ting!

Ønsker deg en fin søndag, Klem Anna

Ingrid Louise sa...

Heisan!! Datt innom bloggen din,kjempefin,og du er jo sååå flink til å sy!! Deg må jeg følge,kanskje det kommer en bestilling eller to!!
Fin søndag til deg!!
klm ingrid louise (lady louise)

Størhuset sa...

Nydelig, det samme sier jeg om huset deres. For en jobb, men resultatet er jo så bra. Her kommer jeg tilbake:)

Populære innlegg