mandag 23. januar 2012

Endelig lært å lage signatur...

... av http://www.tyrifryd.com/... Tusen takk, endelig noen som har lagd en "inn med teskje" oppskrift, så nå har jeg lastet ned Photoscape og sittet og lekt meg med både bilder og skrift...

Ja, jeg burde heller brettet tøy, støvsugd, sydd flere kjøkkenmaskintrekk og ALT mulig annet enn dette, men iblant er det bare en NØDVENDIGHET å gjøre noe ufornuftig!! Kanskje bare jeg som har det sånn, eller nei det tror jeg forresten ikke. Tror det er både sunt og nødvendig å ikke alltid være så himla effektiv og fornuftig ;-) Ja jeg prøver å rettferdiggjøre det.
Uansett; her er en underskrift jeg lagde, synes den ble ganske tøff :-) Nå skal jeg trykke litt bake kaker søte før leggetid.
God natt :-)

3 kommentarer:

Ann-Helen sa...

Så kjekt, inn-med-teskje funker best for meg også:)

Ha en fin dag :)

Klem

Jorunn sa...

Hei Linn! Jeg fikk så vidt med meg en halvtime av programmet om dere den kvelden det ble vist - herlighet for et flott hjem dere har skapt! All den jobben dere har lagt ned i det, ved siden av å ta utdannelse, holde jobb, utvide familien med et par barn og alt annet som voksenlivet krever... Jeg blir helt matt, dere må ha en helt utrolig arbeidsvilje! Håper dere unner dere noen lengre pustepauser mellom hvert prosjekt de neste årene :)

Det var veldig gøy å se dere på skjermen; du har en fantastisk mann og to søte og sjarmerende barn ved din side :)

Linnesen sa...

Hei Jorunn
Tusen takk for kjempekoselige ord! Ja det har vært en utrolig krevende prosess, og jeg har ikke tall på hvor mange ganger vi har vært fortvilte og dønn slitne, sittet med arbeid og regninger til knærne og følt oss usikre på om vi har dratt strikken for langt. MÅ panelen være spesialhøvlet og lik den originale? MÅ vi bruke mer tid på å lete etter tapet når vi har tjue prøver liggende som er ok, men ikke heeeelt som jeg hadde tenkt. MÅ vi ha egentegnede garderobedører i heltre fordi dette understreker stilen og uttrykket på kjøkkenet og resten av inventaret? MÅ vi bytte sprinkler og stolper i trappa fordi de er mer korrekt i forhold til stilperioden... Jeg kunne fortsatt i evigheter, vi har liksom ikke tatt noen snarveier, og så utrolig mange kommentarer vi har fått på dette i løpet av de syv årene. Og når energien begynner å forsvinne så kommer tvilen krypende selv for oss. ¨Når vennene reiste på langweekend til barcelona var vi hjemme og bærte blåleire. I syv år var huset første pri, og fy fillern så mye man må forsake når man er nødt for å gjøre alt selv og har hoppet ut i sånne kjempeprosjekter. Man har jo ingen valg annet enn å fullføre, men man blir jo usikker om det er det rette og får mange signaler på at vi har tatt en ekstremversjon som ikke er verdt strevet. Men så skjer det vidunderlige at vi blir ferdige, og resultatet har blitt veldig veldig bra. Vi er kjempefornøyd og så ringer tvnorge. Vi blir med i denne serien og får så utrolig mange koselige kommentarer både fra venner og ukjente, en skikkelig bekreftelse på at det vi gjorde er riktig både for oss og for huset. og det er så UTROLIG deilig!! Så takk for kommentaren du la igjen her hos meg, du aner ikke som den varmet! Klemmer fra Linn

Populære innlegg