fredag 27. januar 2012

Tusen takk!!!

Til tross for en mage som er i ulage og særs uforutsigbar så får vi lage et lite innlegg på en rolig fredagskveld. For jeg har i så lang tid tenkt at jeg må lage et TUSEN TAKK-innlegg! TUSEN takk for alle koselige kommentarer, mail, sms og innlegg her inne både i forhold til Herlige Hjem programmet vi var med på og alle koselige kommentarer dere skriver til bloggen min. Vi setter så UTROLIG stor pris på det. Har vært syv lange og slitsomme år med rennovering der vi i perioder har vært usikre på om vi er heeelt ute på tur der vi aldri har valgt noen enkel løsning, ikke for å være sære, men fordi det sjelden er de enkle løsningene som er de peneste iallefall ikke på et gårdshus der snekkergleden skal være synlig. Så mye penger, tid og energi som har gått med, og nå sitter vi igjen med masse bekreftelse på at det var riktig det vi gjorde, og alle klapp på skulderen er bare så vanvittig koselig. TAKK!

I tillegg blir jeg så glad når det tikker inn bestillinger på tingene jeg lager. Hver uke kommer det bestillinger, og jeg sender kjøkkentrekk, putetrekk og gardiner til alle kanter av landet. Det er bare så gøy, og jeg håper alle dere som bestiller blir fornøyd. Jeg har et mål om å få litt mer tak på selve blogg-konseptet så jeg kan få laget en link på siden til innlegg med de tingene jeg syr på bestilling, men så langt har jeg ikke kommet ennå... Så da legger jeg noen bilder i dette innlegget, og ber dere kikke nærmere på denne linken "http://linnesen.blogspot.com/2011/11/dette-syr-jeg-pa-bestilling.html hvis dere har lyst på noe helt særegent og fint fra Linnesen på landet ;-)


 Må bare skrive at nå er modellen bearbeidet noe, så de lages slik at det er en kant i overkant som gjør at gardiene fyller gardinen helt ut både i bredde og overkant. på den måten blir øyeskruene skult og gardinen ser enda penere ut. Se under på barnegardinene, der har jeg sydd de på denne måten.

 Her trykker jeg barna dine sine navn under krone-trykket. Kan trykkes rett på puten eller som denne med en grå-blå ramme. Kan lage hvit ramme eller rosa ramme også.
 Her ser dere Jenny og Peder sine gardiner, de fyller vinduet helt ut. I bakkant har vi skrudd opp blendingsgardin fra ikea som vi trekker ned om kvelden. På denne måten slipper man å knyte opp og igjen disse gardinene hver dag ;-)


Denne puta har blitt veldig populær, og det er gjerne stedsnavn som dere ønsker trykket på eller andre ord som betyr noe for dere.

Ha en fin helg, alle sammen

3 kommentarer:

Marits Hverdagsgleder sa...

Hei. Først vil jeg få gratulere med et fantastisk flott hus, flott presentert i Herlige Hjem på kanal FEM.
Så fine ting du lager!
Klem

Villa Drømmeverden sa...

Vakkert hus dere har! Leste om dere i boligpluss og så dere på tv. Sukk...
Også så mye fint du lager! Ønsker meg kenwood trekk, kunne den stått fremme:)

Gøy å lese at du er fra nesten samme sted! Jeg bor selv i Åmot.

klem fra Margit

Linnesen sa...

Hei og tusen takk for koselige kommentarer! Vi er kjempefornøyd i huset og er nå snaaaart ferdig i kjelleren, så av den grunn er det litt stille her inne. Men snart kommer noen før og etter bilder etc fra kjelleren. Så koselig å høre fra deg , Margit, som er i allefall inærheten av mine hjemtrakter. Artig! Jeg kan sy trekk til deg om du vil, vettu ;-) Kikk nedover på senere innlegg, men du vet kanskje om det. Syr så det suser om dagen, og det er sååå gøy!!

Ha en fortsatt fin helg, nå skal jeg krype under dyna.

Linnesen

Populære innlegg