søndag 10. juli 2011

Prismekrona i gangen oppe




Her er lysekrona som jeg har lett etter i mange år, dvs vi fikk penger av mine foreldre til bryllupet i 2006. Og først i 2010 fant jeg den endelig på landromantikk i Tønsberg. Den er kjempeflott med litt grå-farge i de to glasskulene, og veldig flott form på krona, synes jeg. Den er passe "finslig" og passe rustikk.




Ordtaket på veggen har jeg fått høre mange ganger fra jeg var liten siden jeg har en tendens til å halse videre med fast blikk fremover på alt som skal komme/gjøres/oppleves. Så den henger i gangen som en liten "reminder" for meg :-)





1 kommentar:

Anonym sa...

Hei Linn :) Utrolig fin blogg. OG SÅ FINT ET HUS :) Dere har vært helt utrolig, kjempe,kjempe flinke. Og en ting....Du er så lik din mamma:)

Anne Brit Røste

Populære innlegg