torsdag 18. august 2011

Made by me "Minimoe"




Jenny har en stund nå spurt og spurt om ikke jeg kan lage en grønn kjole til henne med sommerfugl på... Grønn kjole... Hmmm... jeg har sydd puter, spisebrikker og har sagt at mamma har ikke noe grønt stoff, jenta mi. Da ville hun ha blå kjole med grønn sommerfugl... Og jeg lovet å sy kjole med sommerfugl, men grønn ble den nok ikke :-) Her er den, snuppa ble fornøyd og skal ha ny kjole i barnehagen i morra :-D




Ellers har jeg vært og skal på nattevakt og sitter halvfortumlet i sofaen :-/ Snart helg :-D

2 kommentarer:

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Gratulerer som finalist i Norges Vakreste hjem 2011!!! Vel fortjent! Du for en jobb dere har tilbakelagt! Nydelig hjem! jeg var en av finalistene i fjor. Det var virkelig e n spennende tid. Jeg begynte å blogge for et år siden. Det tar litt tid og for første gang har jeg tatt en pause på 1 måned. Lykke til i konkurransen:-) Tipper dere vinner:-)
Klem fra Hjørdis

Lykkelinn sa...

Gratulerer med finaleplass, så gøy! Det var imponerende å lese oppsummeringen av all jobben dere har gjort, jeg er helt målløs over all jobbingen! Men jammen har det blitt rålekkert også, da!

Kjolen til Jenny var også supersøt, og så morsomt at du har så kreative evner! Hos meg går det visst mest i strikking, med bittelitt enkel symaskinlek innimellom. Jeg strekker meg til vimpler og lappetepper, liksom...

Lykke til i finalen, jeg har stemt og krysser fingrene for at det skal gå veien for dere!

Hilsen navnesøster og eks-skolekamerat, som fant bloggen din via Facebook... ;)

Populære innlegg