onsdag 10. august 2011

Utebordet mitt


Nå er barnehagetilvenningen over, og jeg har igjen tid til å pusle litt mer hjemme med ting jeg liker. Åh, det er deilig å ha litt pusterom, selv om det jammen ikke går lang tid før man savner de små og gleder seg til å hente igjen :-D
Har til nå brukt fire kvelder på et megastort innlegg - nemlig overføring og kortversjon av husboka. Har lyst til å få alt skrevet ned og oppsummert, men lover å lage kortversjon, så det blir mulig for andre å lese også. Men de viktigste saker og ting som har skjedd i disse seks-sju årene må meg, så snart kommer et megainnlegg for de som har lyst å lese :-)

I kveld skal jeg bestige Hørtekollen ;-D Hi hi, har ikke vært der før, men med min medtatte barselpermisjons-kropp tenker jeg enhver liten knoll vil være utfordrende nok for meg. Kine, Grethe, Mette og jeg - det blir mye skravling og latter tipper jeg :-)

Men her er et bilde av utebordet mitt, som vi fant på låven for noen år siden. Den er blitt ganske shabby siden den er blitt pusset litt på av meg fordi jeg tenkte den skulle males. Men da den var pusset ned synes jeg den var veldig fin i patinaen, så da fikk den være sånn.
Har satt den utenfor ytterdøra, må skåne det litt for regn siden jeg ikke har rukket å lakke den ennå. Men det skal det bli tid til nå fremover :-D

Ingen kommentarer:

Populære innlegg