torsdag 4. august 2011

Leter etter fjernkontrollene?



Jeg fikk en idé for å få slutt på våre uendelige leteaksjoner etter fjernkontrollene da jeg var innom Nitsirkna for en stund siden. Måtte hjem og måle om det passet, siden fjernkontroller nå til dags er så uendelig laaaaange... Og jammen passet den...
Så nå kan de andre i huset bare prøve seg på å ikke legge de stygge lange knotte-stokkene på rett plass :-D



Kan forøvrig i samme slengen kaste ut en anbefaling av både nitsirkna og lekebutikken i Lierbyen. Sistnevnte er en skikkelig kvalitetslekebutikk med treleker og skikkelige leker, der finnes ikke plastikk og annet "rallemikk" (... kan det skrives?!? :-D) De har også klær fra blant annet Memini, Ayanaya, og nydelige Noa Noa. Lekebutikken deler lokaler med Nitsirkna som er en godteripose av en interiørbutikk. Du kan kikke og kikke i evigheter, og finner hele tiden nye skatter. Har også nettbutikk som fornyes i disse dager ;-D Nitsirkna.no, rett og slett.

2 kommentarer:

Mamsens hus sa...

Veldig fine disse "bøkene", har en til fjernkontrollene og en til å legge nøkler i. :)
Koselig blogg du har,
tenkte jeg skulle legge meg til som følger men følgerene dine er borte. :(
Ønsker deg en fin fredagskveld. :)

Linnesen sa...

Hei
Jeg er veldig ny i denne blogg-verdenen, hva mener du med at følgerne mine er borte? Har også hatt problemer med å få inn kommentarer samt å kommentere tilbake... Håper jeg har fått det til nå. I morgen skal jeg kikke innom din blogg også som jeg har hørt mye fint om :-D

Linn :-)

Populære innlegg