mandag 19. september 2011

Besøk av lokalavisa og intervju på radio ;-D

Det er jo helt utrolig hvor mye oppmerksomhet det har blitt rundt at vi er med i Norges Vakreste hjem. Og da både Lierposten og Drammens tidende ringte for å komme på besøk samme dag, gikk det helt rundt for min kjære svigerfar. Mye annet spennende skjer utover høsten som jeg har fått munnkurv på, så nå synes han at det var nok ;-D Hi hi... Farlig å stikke frem nesa si, vettu ;-D
Her er linken til lokalavisas oppslag; www.lierposten.no/kultur/kan-bli-norges-vakreste.hjem-1.6492543


Sist torsdag var jeg direkte på luften på Nrk Østafjells, og her er linken om noen vil høre en noe stresset husfrue som prøver å snakke sakte. Gjorde egentlig bare at jeg hørtes ut som ei de hadde kommet over fra Plata :-D Men men, er ikke mer selvhøytidelig annet enn at jeg legger linken her :-D Så lytt og LE :-D

www.nrk.no/nett-tv/klipp/785573/ Intervjuet av meg kommer ca kl 11.25 etter at de snakker om kaffebrenning :-)

Ellers er vi snart ferdig med siste stemmedøgnet, og det føles skummelt og rart. Men herlighet, det er jo bare en liten lek. Gøy å ha vært med og ingen forhåpninger om nytt kjøkken :-D

Nå skal jeg finne senga! I morgen venter stortfint besøk ;-D

Linn

3 kommentarer:

Manuela - "Mrs Hardy" sa...

Så kjekt!
PS: liker barne-sko-kassen din ;)

Fjordheim sa...

Lykke til med kåringen av Norges vakreste hjem.
Syns dere har vært utrolig flinke.
Har fått et flott hjem.
Ang høna som legge egg med to plommer. Min far sa at det skjedde ofte når høna var på slutten av sin verpetid. Men ikke vet jeg. Kan nok forekomme ellers også.
Ha ei god uke :)

Thunderbabe sa...

Etter å ha sett barneskokassa di fikk jeg en idé selv - den gamle brødkassa fra oldefars bakeri har nå blitt lekekasse i stua :) Moro å se alt du holder på med om dagen, det blir kjempefint!

Populære innlegg