fredag 23. september 2011

Gratulerer til Tomter som folkeprisvinner :-D



Her er Ann Magrit sitt hjem på Tomter som ble folkeprisvinneren i konkurransen Norges Vakreste Hjem (Bildet er lånt fra Boligpluss sin nettside) GRATULERER!!! Et hjem veldig anderledes enn mitt med retro, fargemix og stor kreativitet. Amalie sitt hjem Svenngården i Ålesund ble vinneren av hovedprisen, imponerende hva en såpass ung jente har fått til av artig nytenkning og harmoni i farger og materialer. Veldig gøy å se, og nok en gang; Gratulerer til begge to.






For min del er det nattevaktsjobbing, men bare to, så det går helt sikkert fin-fint :-D

Tirsdag og onsdag er det bare å krysse fingerne for at værgudene er i godt humør, for da kommer kamerateamet til Liebråten for filming :-D Spennende blir det, og en veldig ny opplevelse!! Men mye må gjøres før det, og listen over "To do" er ganske lang :-D


Ha en strålende helg alla i hoppa ;-)


Linn

1 kommentar:

Åshild i bestemors hage sa...

Dere var min favoritt og fikk alle mine stemmer. Synes egentlig at det var veldig tuklete å stemme, og er usikker på om hver gang jeg stemte telte med.

Selv om du har skrevet det lange innlegget om hele prosessen, så har jeg ikke noe imot små før/etter glimt fremover.

Populære innlegg