onsdag 23. november 2011

Reportasje i Boligpluss :)

På torsdag kveld fant jeg nyeste Boligpluss i postkassa og der var reportasjen fra gården vår. Veldig rart å se vårt eget hjem i bladet jeg pleier å lese og studere i detalj, og vi synes reportasje var veldig koselig skrevet. Veldig overrasket over hvor mye spalteplass vi fikk, og jeg fikk mange ideer på ting jeg ikke hadde tenkt på at kunne bli bra. Dette med hva slags former man kombinerer og dybde i interiøret der for vårt tilfelle mørkebrunt også ble tatt inn synes jeg var kjempebra :-)

Ellers har den siste tiden gått med til å pusle rundt vannkoppe-barn, jentetur til Danmark og nå er det Christian sin tur til å slappe av i Florida. Først fikk Peder vannkopper, og på dagen to uker etter var det Jenny sin tur. Jenteturen til Danmark ga opphav til mange kommende innlegg :-D he he he... Jeg må si Danmark er definitivt ikke stedet å dra dersom man har tenkt å være litt forsiktig med shoppingen, eller iallefall ikke dersom man ikke har bedre impulskontroll enn meg... For å gjøre en lang historie kort endte det med at Kristin og jeg måtte kjøpe en STOR koffert ekstra for å få med alt hjem. Det vi hadde med som håndbagasje kan vel strengt tatt ikke defineres som håndbaggasje. Bilder kommer nærmere jul da de eventyrlige scoopene har kommet på plass.

Ellers går dagene nå mens Christian er borte til å male i kjelleren. Har lyst til å overraske han når han kommer hjem ved å ha kommet et stykke videre i kjelleren. Så i dag har jeg i tillegg til å ha Jenny på 4 års kontroll, fått motorstopp, blitt tauet til verksted og malt boden i kjelleren :-D

Dette ble et innlegg uten bilder... litt kjipt, men skal gjøre det godt igjen med masse bilder senere!!

Ha en fin kveld!
Linnesen

2 kommentarer:

Åshild sa...

Jeg har lest og det var en flott reportasje.

salige lavendel sa...

Kjedelig med vannkopper, men det er tross alt bedre at de får det som små enn som voksne...Danmark er ikke lett å komme tomhendt hjem fra nei, selv ikke for oss som ikke er impulsshoppere. Lykket til videre med malingen!

Populære innlegg