mandag 12. mars 2012

Moccamaster-trekk...

Nå har mannen sin moccamaster stått på benken en stund og jeg har innsett at den ikke kommer tilbake i kjelleren igjen med det første... Sååå, da så jeg meg rett og slett nødt til å sy et trekk til den ;-D
 Sånn ble den, og under er før-bildet... Er jo ingen skjønnhet de maskinene der, men god kaffe blir det visst... Så nå er både mannen og jeg fornøyd. Han får god kaffe og jeg har igjen kjøkkenet i presentabel look ;-D he he...

Har ennå litt småjusteringer på den, men synes den lomma til kaffe-filterne ble morsom. Kanskje liltt vanskelig å se at det er en lomme på bildet. Lovte at trekket skulle bli lett å ta av og på, og som mannen sa; "ingen bånd og slufser som må knytes og annet dill-dall" så da måtte det bli en enkel sak man bare trer rett nedpå og som har filterne praktisk nær maskinen :-)

Ha en fin-fin mandags kveld!

Linnesen

4 kommentarer:

Liv-Tone sa...

Kjempe fin!
Like greit å gjemme bort alle maskinene under flotte trekk!

Klem
Liv-Tone

Casa Nyheimen sa...

Hehe, det ble enkelt og lekkert da :)
De er så stygge disse moccamasterne, men som jeg har forstått er de bra også da :P (snart 3barnsmor men ikke så gammel at jeg drikker kaffe, men det gjør ikke svigermor heller så ;P)
Er kakaoliker jeg da, så må vel sy sammen noe som kan skule den stygge vannkokeren, og kanskje får den kaffetrakteren som samboer eller nabo..

Fikk flytta skuvsenga mi fra loftet (synes ikke den passa på rommet som skal bli jenterom) og ned i stua så her jobber hodet med å finne ut hvilke stoffer putene skal få ikle seg med osv her ;)

MittLilleHjerte sa...

Hei Linn:) Legger igjen et lite spor etter meg. Har sett igjennom bloggen din og du har mye fint. La meg til som følger på bloggen din. Håper du titter innom bloggen min også;)
Klem fra Janne

Petrine sa...

Stilig altså - og ikke minst lurt!
Flink du er :)

Populære innlegg