torsdag 22. mars 2012

Videreutvikling av kjøkkenmaskintrekket

Det er vel alltid sånn at når man har laget et produkt så kan det alltid bli bedre... Så nå når jeg kikker tilbake på de første kjøkkenmaskintrekkene jeg laget kjenner jeg at jeg får veldig lyst å lage et bitte lite innlegg med et bilde av hvordan de ser ut nå. Har nemlig fått seg en forbedring med kanten nederst som gir det mere tyngde og hold. Har også omsider fått taggsene mine, som jeg synes ble koselige og fine


 Her ser dere de aqua-fargede båndene som også kan brukes dersom dere ikke ønsker hvite. Har også gammelrosa, blir riktig fint det også.


Trekket koster 250,- og 40 i frakt. Send meg mail på linnesen79@yahoo.no

Ha en fabelaktig torsdag,

Linnesen på landet

5 kommentarer:

Ingunn Maries hus sa...

Hei!
Så KULT det kaffetrakter-trekket var! KJempeflink er du!
Hos oss har vi samme greia som dere; mannen ELSKER kaffe (og i en moccamaster blir det visstnok best kaffe), og jeg HATER sånne stygge dingser på kjøkkenbenken min.
Hmm... tror jeg må bestille et sånt trekk, men etter at vi er ferdig med oppussingen.

Jeg fant deg egentlig fordi jeg lette etter noen bilder av en gammeldags garderobe, fordi vi står fast med hva vi skal gjøre i vår gang...

Kan jeg spørre deg om hva målene på de skapdørene dine er??

Jeg legger deg til i min følge-side, så kan jo du gjøre det samme med min?

Herlig å se at vi har nesten samme smak i interiør.

Nydelig hjem har du! VIRKELIG!


Med beste hilsen
Ingunn Marie

www.hverdagsliv-im.blogspot.com

Franske drømmer sa...

Hei hei!
For en fantastisk blogg og vakkert hjem du har!
Nå har jeg kost meg lenge med hele bloggen din, - helt tilbake til blogginnlegg nr 1 ;-)

La meg til som følger, og gleder meg til å følge deg videre:-)

Klem fra Trine

Linnesen sa...

Tusen takk begge to, utrolig koselig at dere liker bloggen. Jeg har stadig en plan om å sette meg litt mer inn i utforming etc, men tiden ... Hvor blir den av egentlig? Gleder meg til å kikke innom deg, Ingunn Marie! Nå skal ungene i barnehagen! Sender deg målene etterpåp, Trine. Kanskje det blir i kveld ;-)

Linnesen

Linnesen sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Linnesen sa...

Hei Ingunn_Marie
Glemte helt å måle dørene den kvelden, men gjort det nå ;-D De er 180*35 cm. Kikker innom bloggen din også så skriver jeg til deg der også.

Beste hilsen Linnesen på landet

Populære innlegg