torsdag 15. november 2012

Kjøkkenmaskin-trekk som julegave?!

Har fått noen bestillinger på kjøkkenmaskin-trekk som skal være julegave, og det er bare kjempehyggelig :-) Som jeg har skrevet før har jeg gått ned på hva jeg syr på bestilling siden tiden ikke strekker helt til på alt jeg har lyst til å få til ;-D Høres kjent ut?! Mange som har det sånn vil jeg tro.

Men kjøkkenmaskin-trekk lager jeg fortsatt, og de kan leveres i kitt-farget, hvit eller grå lin, og jeg må innrømme at min favoritt er kitt-fargen med aqua eller hvite bånd, rosa bånd er også fint, og til dette er hvit tekst veldig fint.

Trekket koster 250,- og frakt er 40,-


Men det er lov å komme med forespørsler, og vær så snill å send det på mail til meg inkludert hva slags trykk og hvilken side av trekket det skal stå på. Mitt trekk har jeg trykket teksten fra fremsiden ved knytebåndene og bakover, noe jeg selv synes ser penest ut. Men det avhenger jo av hvordan maskinen står plassert på kjøkkenet ditt selvfølgelig.

Så da sitter jeg på sy-verandaen min og håper på at bestillingene vil komme ;-)

Ha en fin helg!

Linnesen

8 kommentarer:

BROCANTE sa...

Flott trekk - og ikke minst - en veldig god ide!

Emmas hvite borg sa...

Hei :)
Så flott - du er flink!
Ønsker deg en riktig god helg ♥
Klem Anette

Anonym sa...

Hei. Hvordan kan jeg kontakte deg for bestilling, utenom her på kommentarfelte? Mulig jeg er dårlig til å lete, men finner ikke epostadressen din.

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Myrte ♥ sa...

Tusen takk for utrolig fint trekk som kom i posten i dag! Perfekt gammelrosafarge på båndene, det ble riktig så fint på kjøkkenet med maskinen fremme nå :)

Linnesen sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Linnesen sa...

Så hyggelig at du likte det, Myrte! Veldig koselig å høre!

Dersom dere sliter med å finne emailen min er den;
linnesen79@yahoo.no

Syr nå kun barneputer og kjøkkenmaskin-trekk ;-)

Beste hilesn,
Linnesen

Ragnhild sa...

Hei.syr du sånn trekk enda?

Populære innlegg