fredag 30. september 2011

Filmopptak :-D

Denne uka har vært veldig travel for oss. Egentlig de siste ukene, for vi har blitt spurt om å bli med i et program som kommer til vinteren om hus og interiør. "Herlige Hjem" på kanal Fem :-D Og selvsagt, det kan man jo ikke si nei til!! Hi hi :-D Selv om vi angret et øyeblikk da vi skrev liste over hva vi ville at skulle gjøres i huset før filmingen startet. Den lista ble lang, og man har jo ikke lyst å vise et halvferdig interiør, sant?!? Så hyller ble snekkert på badet og på Peder sitt rom, diverse bilder skrudd opp, tepper handlet inn og endelig fikk vi opp gardinstang og sydd gardin til badet. Denne ble i hvit lin med innfelt heklebord som jeg kjøpte på Lille Stasjon i Lierbyen. Legger ved et bilde av den til slutt :-D Men her kommer noen bilder jeg tok i går og i dag, så kan dere få et lite innblikk. Utrolig koselige folk, og sosiale Peder storkoste seg med grill-lunsj ute i knall-været.

KAOS I KONTROLLERTE FORMER :-D



Så lyst har vel aldri mitt lyse kjøkken vært

Dette var kjempekoselig, og selvsagt; Peder hadde det HEEELT topp med gården full av folk :-)



Jammen trengs det litt utstyr for å få til TV

Her er mitt nyeste sy-prosjekt, endelig gardin på badet :-D
Vi har jo aldri vært med på filming, og for oss var dagen i går utrolig spennende og morsom :-D Men at det er MYYYYYYE arbeid som ligger bak de få minuttene med tv som vi ser er sikkert og visst. Fy flate så mange timer filming!! Veldig rart og se huset fullt av tv-team med kameramann, lydmann, programleder, kooridinator og Ragnhild som var sjef og hadde kontroll på hele pakka :-) Mye riggejobb for folkene og så deilig grillmat til lunsj som koordinator Terese lagde. Vi koste oss, men da dagen var over var det veeeldig godt å finne senga.

God helg, alle mann!!

Linn

3 kommentarer:

Thunderbabe sa...

Moro å lese bloggen din Linn! Gleder meg til å se dere på TV!

Linnesen sa...

Hei Hege, mor! Så bra du liker den, gleder meg til å skravle på tirsdag!!! Klemmer

MissMette sa...

Hei Linn :)
… her er jeg igjen (la igjen en melding til deg på Facebook). Kjempekoselig blogg du har, og for et nydelig hjem dere har ღ … Har sittet å sett bakover til da du startet å blogge og jeg skjønner veldig godt at dere var finalister i Norges vakreste hjem ღ … og ikke minst er jeg overveldet over alt dere har gjort!!! – leste også innlegget ”fra husboka til blogg… 2005-2011” og sier bare wow!!! – dere har gjort en fantastisk jobb, så flinke dere har vært og er…

Kjempespennende med filmfolk på besøk da :) – kan tenke meg det er litt kaotiske tilstander da, de har jo med seg tonnevis av utstyr, hihi… Blir spennende å se på kanal 5, skal prøve å huske og se etter dette programmet utover vinteren… Leste også artikkelen fra Lierposten ★ så herlig og så gøy å få være med på da… dette må du/ dere bare nyte og ta god vare på alle artikler til senere... La meg til som følger her hos deg, og la bloggen din på min bloggroll slik at jeg kan føle med når du kommer med nye innlegg :) Ta gjerne en tur innom bloggen min og legg gjerne noen ord, da blir jeg glad :) og så er det lettere å kommentere tilbake til de som jeg ser titter innom meg... Jeg blogger ikke så mye om interiør, men prøver å variere med både mat, natur og min lille skjønne Bamse... Ønsker deg en fortsatt fin uke og høst, stor klem fra Mette

Populære innlegg