lørdag 8. oktober 2011

Konsekvenser av blogg-adiction...

I dag har vi hatt prosjekt temme høner, og da Peder sov iførte Jenny, Pappan og jeg oss hansker og utetøy og gikk ut til hønene. Vi slapp de ut som vanlig og begynte med å legge halm rundt jordbærene. Dette synes hønene som ventet var fabelaktig, og de gikk igang med å sparke og kose seg i halmen. Og når de minst ventet det grep vi fatt i ei høne og satte i gang og TVANGSKOSE :-D :-D :-D Ha ha, veldig komisk og egentlig ganske koselig. Så får vi se om det har hatt en effekt. Må nok fortsette denne praksisen fremover så kanskje vi får noen skikkelige kosehøner tilslutt.

Etter at Peder våknet tok vi turen til Plantebørsen, og etter hjemkomst begynte både store og små å bli klare for den faste helge-pizzaen. God husmor som jeg er stekte jeg ungene sin først, deretter husbonden sin, og tilslutt da alle var mette og fornøyde satte jeg inn min egen. Hadde gudskjelov sneket litt av de andre to, for da roen og harmonien (takket være Barne-tv) senket seg i stua datt jeg ned bak pc`n og gled inn i blogg-landia. Og som dere alle vet går jo tiden da utrolig fort og jeg går alldeles i transe... Og her under ser dere resultatet av blogg-adiction... Ingen lørdags-pizza på meg... med mindre jeg vil ha sot mellom tenna ;-D

Da får det bli pop-corn til kvelds, ikke så verst det heller :-D

I morgen skal det jobbes videre med kjelleren, der vi har kommet et godt stykke på vaskerommet, ungenes lekerom, og driver hardt med å rydde i boden som skal bli treningsrommet vårt og støpe gulvet i verktøyrommet til Christian som skal bli bod. 5 rom der nede som skal settes i stand. Men nå foregår ting i kosetempo :-)

Klem fra Linn

Ingen kommentarer:

Populære innlegg