tirsdag 17. januar 2012

Kjøkkenmaskin-trekk?!?!

...Det er jo ikke alle kjøkkenmaskiner som er like smellvakre, og min gamle er av den mindre pene sorten.  Min Kenwood er en arvet arbeidshest som nesten er like gammel som meg selv, og den svikter aldri... Meeeen, den ser jo ikke veldig lekker ut på kjøkkenbenken, og som noen av dere har registrert så syr jeg forskjellige saker på bestilling. Blant annet disse trekkene. Hadde lyst til å lage et nytt innlegg der jeg også viser et jeg lagde til Ingunn i andre farger. Hun ønsket seg et hvitt med grått trykk, og jeg synes det ble kjempefint! Siden linen ikke er heeelt kritt-hvit ble de kritt-hvite båndene litt feil, så jeg tok meg den frihet å sy på aquafargede bånd som er som mange har fått med seg en farge jeg har lagt min elsk til. Veldig stilig sammen med grå synes jeg. Blandet til gråfargen selv, og selv om den kan se litt blå ut på bildene er den ikke det. Veldig klar grå.



 En nærmere titt på sløyfe og maling. Bare kom med ønsker om farge på bånd og maling, eller annen tekst.

Sånn ser mitt ut, litt krøllete, men jeg synes igrunn lin godt kan være litt krøllete, det hører liksom lin til :-D Har også levert et helt enkelt i lin uten trykk og med linbånd til enkel knyting foran, ikke sløyfe. Ble veldig enkelt og passer enhver stil.

Om dere lurer hva annet jeg syr har de svenske gammeldagse liftgardinene, barnegardinene samt barneputene med navn vært populære. De store putene med trykk "Lykke" har også vært populære, og mange velger å få trykket stedsnavnet/gårdsnavnet eller familiens etternavn istedenfor LYKKE. De blir veldig fine og personlige. Kikk under november-innlegg, der ligger et innlegg som heter "Dette syr jeg på bestilling" og sleng ivei en forespørsel om du vil :-)

Ha en fin kveld

Linnesen

5 kommentarer:

Anonym sa...

He he, leste først kjøkkenmaskinSKREKK!! ;) og lurte fælt på hva det var for noe ;)
Kjempefine trekk, min kjøkkenmaskin får jeg heldigvis plass til i ei stor kjøkkenskuff, for den er stor og klumpete og ikke noe fin.
Ble forresten veldig inspirert til å sy putetrekk selv etter å ha kikket litt her inne, så nå blir det innkjøp av lin og div :)

nina sa...

Hei! så utrolig lekkert det trekket var! tar du imot bestilling på det? og eventuellt pris?

Kan du sende svar på innboksen min?
Ninalislerud@yahoo.no

Anonym sa...

så flott dette var ? har du fortsatt sånne til salgs`? vil gjerne ha ett jeg også:)

om du sender mail blir jeg veldig glad :)

otryx86@hotmail.com

Linda sa...

Så flott trekk! Hva selger du disse for? Kunne godt ha tenkt meg et.
Linda

Linda sa...

Så det på et annet innlegg ;) Jeg sender deg en mail.

Populære innlegg